Grekland

Morgen.
Sitter och funderar vart bananen är i min "russin, kanel, banan"-müsli.
Jag köpte den ju för själva bananen, dåååligt..

Jag förstod inte riktigt varför väckarklockan ringde imorse.
Jag trodde jag hade råkat ställa den av misstag,
och var helt inne i en dröm som handlade om skottlossning utanför Åhléns, där alla skadade män fick ligga under täcken på parkeringen och kurera.
Jag höll precis på att berätta om skottlossningen för mina föräldrar samtidigt som jag panik-packar en ryggsäck till Grekland(jag packade bara höstkläder, och en bikini) då ringer klockan.
Fan, det blev inge Grekland.

Nu ska jag dricka upp kaffet och hoppa i min höstjacka tror jag.
Det ser kallt ut ute.
Påtal om jackor så är jag på jakt efter en ny skinnjacka.
Min är för stor och för brun.

Lycka till, till mig på nya jobb-stället idag!


Kommentarer
Postat av: Stina

Gooodie Luck! :D

2009-09-09 @ 09:09:23
Postat av: Johanna

Lycka till dudu! Hoppas du kommer trivas bra :)

2009-09-09 @ 13:38:52
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!