Hallo aus Berlin!

I söndags kväll kom vi fram till Berlin.
Vi har än sa länge hittat rätt, utan att behöva ta taxi.
(Utan virrat runt lite längre istället)

Igar sa gick vi omkring i staden,
jag köpte en klänning och njöt i solen.
Utanför ett köpcenter hade de satt upp öltält och solstolar.
Där skalade vi in Berlin, "hallo Berlin!"

Sedan spenderade vi kvällen här pa varat hostel med amerikanare och ett gäng tjejer fran England.
Vi tog oss aldrig ut, utan hade en trevlig kvall har.
Jag tog en ratt "tidig" W-O, och lag och lyssnade i sängen när Henke gormade pa, "vad bra han kommer ma imorgon".

Och ja, att fa upp honom idag var inte det lättaste..
..meeen vi har hunnit gör en hel del.
Legat i Tiergarten och solat i en timme, ätit en riktig bratwurst, sett Riksdagshuset och Brandenburg Tor.
Avslutade med lite skugga i ett shoppingcenter där jag hittade ett halsband jag har letat efter ett bra tag, sa jag är nöööjd.

Jag stör mig lite pa att jag svarar pa spanska hela tiden.
Men igar sa hjälpte jag en kvinna och sedan en tjej att hitta rätt när de fragade pa H&M..och jag svarade pa tyska!

Nu ska jag hoppa i en klänning och testa gay-haken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ta massa berlinbilder!

2009-09-01 @ 23:01:12
Postat av: Anonym

åh, hoppas att allt är bra. Tuuusen tack älskade vän för pressenten! :) hör av dig när du kommer hem!

2009-09-02 @ 10:17:45
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!