Män som hatar kvinnor, check!

Jag har gjort det nu, motvilligt.
Jag tvingade mig själv att se "Män som hatar kvinnor" igår.
Har läst alla tre böckerna och de var verkligen super-bra.
Meeen, eftersom jag hade läst böckerna så visste jag att vissa scener var väldigt otrevliga, och realistiska.
Så jag har vägrat se den, tills nu.

Med tanke på att i stort sett alla har sett den, och alla älskar den, så kände jag när "Flickan som lekte med elden" började gå, att det var dags.
Som tur är så fick jag sällskap av lillebrors kompis,
medans lillebror låg och feber-yrade i soffan med 40-graders feber.

Vad tyckte jag om filmen?
Ja, den var verkligen bra, absolut.
Noomi Rapace var fantastisk, precis som alla säger.
MEN, har man läst boken så tror jag att filmen blir ganska platt.
Det var så mycket som jag satt och ville berätta för Niclas för att han skulle få bitarna på plats ännu mer.
Filmen var riktigt bra, men boken var bättre.

Sådärja, nu när bland de sista i världen att se "Flickan som leker med elden"
- någon som också är utanför?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har inte sett Flickan som lekte med elden än ;)

2009-09-30 @ 09:41:56
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: stina

jag tycker flickan som lkte med enlden filmen var bättre.

2009-09-30 @ 16:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!