Myggan

Yehey, idag har jag på mig träningskläder!
Har fixat mitt kort på Step In och imorgon ska jag träffa min instruktör som även ska fungera lite som min "tränings-mentor".
Nu ska ryggen bli stark, som en oxe och inte som en mygga.
Jag fick frågan idag om jag skulle vilja ha lite arm-övningar och sånt.
Och ja, där kommer myggan in i bilden igen. Svar: Jatack.


Nu ska träningskläderna åka av, har tagit en promenix med Fia ikväll.
Ryggen höll någorlunda, stel som en pinne trots överrörligheten.
Fia som numera är Sundsvalls-bo var hem en sväng.
Vi hade en hel del att ta igen, hon är trots allt en av mina bästa vänner och min fd sambo(även när det gäller att dela säng).
Vi har haft ett litet "avbrott", men det är viktigt att veta vart vi har varandra.
Trots dessa 70 jävla mil.

Nu ska jag "piffa" upp mig lite.
Lite mascara och rouge, en parfym-skvätt också.
Mjukisbrallor och kanske en färgglad tröja, fina tjejen.

Våra grannar mittemot är här för att äta palt.
Och jag gör mig redo för palt-koma.
(varav mjukisbrallor och inte jeans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!