Ordentlig kjol.

En bild, sen var minnes-kortet fullt.

Här ser ni iaf min nya kofta jag köpte i helgen på H&M.
(som jag spanade in redan i Berlin, men då rymdes den inte)

Idag är jag höstig med en "ordentlig" kjol som verkligen hör till höst/vinter-garderoben.
Lite mysigt är det väl att få gräva i den varmare garderoben.
Och mycket mysigt är det att solen skiner åtminstonde.
Trots att det var frost på bilrutan imorse, fy..

Nu ska jag fortsätta att vara mysig med Hanna på Hanssons.
Boden har fin-besök från Umeå och jag bokade henne snabbt!


Kommentarer
Postat av: stina

tack för tipset, höstkjolen åker fram"" söt den var koftan ia f!!!!

2009-09-30 @ 16:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!