Pippin

Igår jävlades livet med mig lite.
Mamma och pappa som skrämde mig på Step In(dock inte med mening), men min första tanke som slog mig när mamma kom in springande var att Erik hade dött.
Sen så bar jag in lite hus-djur, dvs spindlar.
Mamma räddade mig från de små äcklena.

När min blåbär-rabarber-hallon-paj var klar så kilade jag till Julia och Simon.
I en påse så satte jag ner en vispskål med lock med vanilj-sås i.
Och en kamera, mobil och mitt etui.
När jag kom fram smakade mobilen, kameran och etuiet på vanilj-såsen..underbart.

Men sen vände dagen.
Vi gjorde västerbottenost-paj, Julia hade aldrig smakat det tidigare.
Och det blev en hit, inte så konstigt eftersom det är så himla gott!

Jag pratade på med Gabriel som är världens underbaraste lilla prick.
Som snart inte är så liten längre, han växer så det knakar!
Han skrattade när jag sa "är du stora killen", "joo du är stora killen".
Som sagt, världens underbaraste.

Som vanligt så hade jag det hur mysigt och trevligt som helst,
som alla kvällar jag spenderar hos Julia och Simon.
Emma kom förbi, och jag svär än en gång på LTU som tar alla hennes tid.
(skitjävlaskola.)
Jag saknar Emma!



Gulligt litet ägg vi hittade med en pippi i.

Nu ska jag springa iväg till jobbet, jag slutar 21 ikväll. Kul!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så sjuuukt brun alltså! Och det är typ vinter. Nästan. Snart.

2009-09-17 @ 12:03:13
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!