Plus-minus-noll.

Kvällen spenderades på Step In.
Crosstraining, core och armar. Heja Britta!

Skulle bara in på kioskpiraten efter träningen för att köpa choklad till bakning.
Men då visade det sig att det hade kommit någon ny choklad, "Salmiakki".
"Salmiakki! Då måste jag ju få testa" - var mitt försvar till Kajsas fråga:
"Ska du äta godis efter du har tränat?"



Och fy17 så god den var!
"Farligt god" som pappa sa.

Och lite kak-smet, ganska mycket kak-smet.
Är i min mage, runt min mun och på mina kläder.
Varför blir det alltid så?

Kan faktiskt berätta att jag inte ska trycka i mig kakan ikväll.
Utan imorgon.
Kajsa ska komma hit på lunch och jag har förberett nå smarrigt!

Kommentarer
Postat av: S

gottis

2009-09-30 @ 22:49:58
Postat av: S

Send me some! Btw, det är anna pihl reprisen, såg alla förut på normal tid men så blev det något såå jag inte såg dom. så nu är det ungefär där jag sluta så nu måste jag se dom på den obekväma tiden.

2009-10-01 @ 00:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!