12 timmar ger ingenting.

12 timmars orolig sömn gör inte kroppen så mycket gott.
12 timmar god sömn beställer jag till inatt.

Jag har haft så himla många skumma och jobbiga drömmar.
Verklighets-trogna, frustrerande och elaka. Fy!

Nu är jag fit for fight, eller tillräckligt iaf för att vara lite sliten och sovit dåligt.
Har varit förbi på Step In och fixat mig ett träningskort.
Jag har saknat det, och jag behöver det.

Nu är jag hos Henke på en kopp kaffe och
Han var lika sliten som jag, nu när jag ringde och väckte honom.
"Men sover du än!?" (det hade jag också gjort om jag kunde)


Vi drömmer tillbaka till Pub Crawlet..
Åh.. så pepp, så glad, så bra.
Vi var festen, och det var den bästa kvällen på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!