Goes Mary K-aajaj

Äh, den där garderobs-grejen får vänta.
Jag fastnade med lillebror vid tv'n.
Vi hade lite att catcha up, och vi såg Roast på Bernts.
Ptja. Jo. Nja. Kanske. Lite. Ibland. Mycket - tyckte jag.
Okej, nog fick jag skratta, men ändå.

Nu sitter jag och donar med ett projekt, och svär.
Så jag hoppar nog av kvällen.
Dusch, hårinpackning och Mary Keys sjukta braiga(och onda) ansiktspeeling.
Ajaj, ni som har testat tycker synd om mig!

Fast allra först ska jag göra någonting jag har velat göra en veckas tid.
Ta på mig mina nya jeans och bara.."ah, fan så snygga"

Det är sånt nätterna är gjorde för.
Börja med projekt, testa kläder, fräscha upp kroppen..
..och lyssna på musik från ett huvud med korsdrag pga övertrötthet och längtan efter helg.

Nä, nu ska jag sluta att roa mig att kommentera Erikas status.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!