Lyckoruset

Åh, vilken bra dag!

Vaknade, lite senare än tänkt men "Äh!"
Letade upp ett smaskigt muffins recept, och nyttigt var det!
"Grova muffins", men jag fuskade till det lite och satte i en halvbanan extra och mörka chokladbitar.
Gottgottgott.

Jag invigde min nya kofta/tröja jag köpte i Berlin.
Åh, det var ett bra köp. Den är riktigt mysig och fin!


Frida kom lagomt till nybakta muffins och nykokt kaffe.
Det var verkligen hur trevligt som helt att umgås.
Vi surrade i timmar, vi vet alltid vart vi har varandra,
även om vi ses alldeles för sällan.

Mitt i allt så ringer mitt jobb och berättar att tjänsten som jag ville ha på särskolan(som jag pratade om in Berlin), har blivit ledig.
"Jag vill ha den!"
Så imorgon kl. 7.45 börjar jag.
Ska gå veckan ut och se hur det känns och sen får vi se.
Mån-fre 7.45-15, hur perfekt är det inte? R u t i n e r

Sen får jag bestämma själv om jag vill gå in extra kvällar och helger.
(Snälla, let this be.)

Sen så ringde Stina, och vi ska se Backstreet boys i dec!

Min tid med min tränare blev inställd idag,
men jag kilar dit ändå och intar min plats på en sittande cykel.
Bra för ryggen, och jag har mycket lyckorus i benen.

Och sen kommer Henke hit och vi ska slänga ihop en underbar sallad som Victoria bjöd oss på i Sthlm.
Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!