Es ist gut!

Halla, är det redan torsdag?!
Neeej, tiden gar alldeles för fort..

Igar sa drog vi oss upp ur sängen för att ga en guidad tur.
Kvällen innan var sa kul!
Vi tog en taxi och bad taxi-chauffören köra oss till
"eine grosse gay-bar"-  but that didn't happend.
Vi hamnade pa en classy, mysko och ratt trevlig club.
Henke och Laura spenderade natten pa podiet och jag skrattade mest.

Iaf, gardagens tur.
Jag älskade turen och jag älskade guiden!
4 timmar senare sa begav vi oss hem för att ta en siesta.
Den var välbehövlig, men den hjälpte inte sa mycket.
Vi satt i sofforna, drack vin och surrade.
Efter ett tag sa gäspar vi ikapp:
B- "Jag känner mig seg."
H- "Jag med. Ska vi sova?"
B- "Ska vi? Jo."

Henke var otroligt stolt över sitt mogna beslut.
(Han hade iof druckit en hel flaska vin)
Jag sov som en stock, och hade druckit ett glas.

Idag sa vaknade vi till regnet som faller utanför fönstret.
Naja, man kan inte ha sol jämt?
Och faktiskt sa kom solen fram tillslut!

Vi har besökt en second hand-butik som bestod som bestod av fyra stora vaningar av alldeles för dyra och fula skräp-kläder.
Och sedan har vi gatt efter Freidrichstrasse.
Köpte en stickad mys-tröja och en topp, och smink.

Ikväll ska det ga utför.
Vi ska pa pub crawl och det verkar vara rätt galet..
..naja, det är varan sista utekvall här sa jag ska sla pa stort!
Att Henke slar pa stort ar inget ovanligt,
sa jag följer hans snubblande fotspar ikväll.

Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!