Beanie.

Jag är mätt, trött och mina tassar fryser.
Jag gjorde en god bön-röra till middag, me <3 beans.
Seriöst, skulle det inte vara så att det inte vore så hälsosamt för magen, så hade jag lätt ätit 1 burk bönor uppochner.
Meeen, då hade nog inte Simon och Julia velat ha mig på besök ikväll?

Nä, den här dagen räckte inte långt.
Efter jobbet(som var annorlunda, trevligt och mysigt),
så begav jag mig för att uträtta några ärenden på stan.
Sen handlade jag inför min fantastiska middag.
Och sedan fick jag lite mag-knip vs. rygg-ont.
Min rygg är inte riktigt van att jobba långa dagar.

Imorgon ska jag till min "mentor" på Step In.
Det blir perfekt, jag behöver det.
Är pepp för träning så det är skitkul!
Igår körde jag rätt hårt på cykeln med tanke på att det var 7-8 månader jag satt på en sist.
ca 500 kcal på 35 min, det blev en lång sträcka.
När jag klev av cykeln så kändes det som att jag dragit 20 tequila upp. Det saknades bara köttbullar till mina spagettiben.

Nåja, mamma gav mig en snabb massage,
sen bangade jag "sluta, tänk om det gör mer ont sen".
Det var den tacken.

Näni, nu är magontet borta, ryggen botar vi med ett piller.
Och så beger jag mig till 3 personer jag håller väldigt nära hjärtat,
i hjärtat rättare sagt.
Julia, Simon och Gabriel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!