Vild.

Okej, man märker att jag har varit lite trött idag.

Stressade upp och surade ihop lite pga ett tv-dilemma.
Tog fel på dag och trodde det var en grej jag ville se på tv ikväll.
Och jag fick för mig att lillebror och hans gäng skulle vara här ikväll.
- Inte fick jag tag i någon tv heller.

Iaf, så visade det sig att lillebror inte alls ska vara här ikväll.
Och sen visade det sig att det var fel dag också.

Jag måste börja använda min kalender igen.
Då får jag kolla på vart jag jobbar och åt vem.
Jag har 3 olika lönerapporter, 3 olika timlöner osv.
Och få koll på mina dagar och planeringar.

Jag är dag-vild:
Ett samtal med Emma idag:
B- Ja, men du vi kan umgås imorgon föressten!
E- Imorgon? Imorgon är ju tisdag, vi skulle umgås på onsdag!
B- Oj, ja men då ska jag äta middag med Julia och Simon..

Och jag berättade glatt för Kajsa att torsdag passar perfekt för middag.
"jag slutar ju 15" - så vi bokade det.
Men idag insåg jag att torsdag är den enda dagen(förutom lördag) då jag jobbar kväll.

Jag har åtminstonde sagt bort min passning imorgon,
och jag vet att jag ska träffa den instruktören på Step in imorgon.

Nu ska jag hoppa ur träningskläderna.
Jag luktar inte godis direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!