Cykelkörkort

Godmorgon!
Helt galet vad jag älskar solen, den piggar verkligen upp!

Har föreläsning mellan 10-12, men jag ska cykla iväg till skolan tidigare och ha lite pluggtid med Andreas. CYKLA, helt underbart!
Jag invigde cykelsäsongen igår, det var vingligt och skönt.
Jag kände mig ovan, cyklade bara 1-2 gånger förra sommaren. Så egentligen skulle jag behöva "öva upp" mig innan jag beger mig ut på gatorna. Cykelkörkort?

Nu vill jag ha solbrillor, jeansjacka och sjömansskor.
Min underbara sjömansskor som blev stulna i Berlin förra året.
Typiskt!

nååh.


Kommentarer
Postat av: Stina

Har du sett Gants kollektion av seglarskor iår? Superfina!

2010-04-13 @ 08:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!