Du.

Här sitter jag med täppt näsa, ögon som svider och skrynkliga blöta sidor i min bok jag skulle läsa..
Jag ramlade in på en oväntad sida och det resulterade i krokodiltårar som har rullat ner för mina kinder, länge och långsamt.

Jag vet inte om jag ska skylla på att jag har varit vaken sen före 6.
Eller om det bara är för att det är du.
Kanske både och.
Men du flinar garanterat åt mig, så nu skyller jag på tröttheten.

Iaf..
Nu ska jag ta mig i kragen och försöka skriva klart en (jävla) läslogg som ska in på torsdag då jag har ett sk. PPU-samtal. Vilken grej alltså..Nu snackar vi utvecklingssamtal på en helt annan nivå.
Om jag lyckas få klart det ikväll så åker jag med gott samvete till IKEA med mamma imorgon. Fast det är Fabriksbutiken vi vill åt egentligen.





Idag och ikväll har mina tankar gått till en vän.
Ännu en gång blir jag påmind om hur orättvist och oväntat livet kan vara.
Jag finns här.

Nä, ska jag orka hålla mig vaken och bli på bättre humör så måste jag ha godis och glad musik, aboslut inte Savage Garden(då kommer krokodiltårarna igen) - utan nu snackar vi typ: "Shakira ft. Wyclef Jean Hips don't lie (Bamboo)"-style.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!