Ett fint påskägg

Godmorgon och glad påsk!
Det är varmt ute så nu ska jag plåga mina gympaskor i en långpromenad.
Sedan kommer Therese förbi på en snabb kaffe.
Och sen kommer Linda och Fia och fikar, myyyys.

Klockan 16 ska jag på middag ute i Svartbyn hos kusinerna.
Sedan vet jag inte hur kvällen ser ut.
Helst av allt hade jag velat krypa ner i fam. Lindholms soffa.
Men där är det lite sjukstuga, så jag tänkte boka dem på söndag - (?)
Så en drink på Bodensia ikväll vore annars trevligt.

Imorse fick Victoria och Simon ett riktigt fint påskägg, en liten prinsessa kom till jorden.
Det var på tiden, grattis!

Åh, vilken bra dag det blir idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!