Här är jag!

Hej och hallå!
Jag är tillbaka och jag lever, trots en 6 timmars tenta igår och magkatarr som bidrog till andra komplikationer.
Den senaste veckan har varit inte varit så bra.
Jag la ner för lite tid och energi på pluggandet, trots att jag satt med böckerna så var huvudet ej sammarbetsvilligt.
Det känns jobbigt, eftersom mitt vg i kursen hängde mycket på denna tenta.
Och jag vet att jag inte skrev ett vg igår, och det suger.
Det som känns värst är vetskapen om att jag hade kunnat skriva ett vg..

Nåja, gjort är gjort.
Och som mamma sa så är det viktigast att min kropp(att jag) mår bra.

Nu är jag i skolan, det är ingen vila här inte eftersom det är en 15poängare vi läser.
Jag sitter och läser om behandlingsmetoder för alkoholproblem och det är faktiskt väldigt intressant, vilket är himla tur.
Solen har gömt sig helt och hållet så biblioteket känns inte så farligt.

Imorgon är det valborgsmässoafton och Umeå får finbesök i helgen.
Linn, Ellen och Emelie kommer, wiho!

Det här är jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!