Helg-gott.

Fy 17 vad jag har ätit gott i helgen. Namnamnam!
Jag sitter här och är jättehungrig och hade "dödat" för i stort sett vad som helst av det som jag har ätit i helgen:




1. Lunch på Göteborg
2. Oxfilépizza från Ängen
3. "Mixed Thali" - Grillat lamm/kungsräkor/kyckling på Ghandi
4. Fransk kolapaj med mint och vitchoklad  på "Nya Konditoriet"
5. "Brittas pytt i ugn" med fetaoströra och guacamolé av mig
6. Flask cheesecake med chokladgratinerad frukt av mig

Och för att inte tala om helg-frukost.
För en gångs skull skippade jag fil till frukost i helgen, vad hände?




Varför sitter jag och plågar mig med det här egentligen?
Nu ska jag läsa ett kapitel sen ska jag iväg och träna.
Mat då?
Jo, men ingen 3rätters från Ghandi direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!