Ont i kistan.

Igår var det en lång dag.
3 föreläsningar, sammanlagt 7 timmar och sedan begav jag mig till IKSU på en gång.
Där cyklade jag 2,5 mil och körde ben(hårt!), jag hade otroligt mycket kroppslig energi över att ha suttit still och stirrat hela dagen.

Sedan skulle jag unna mig adidas-jackan jag visade igår,  men när jag skulle klicka hem den så var just den färgen slut. S k i t.

Nu sitter jag i skolan, har haft föreläsning i 2 timmar och nu är jag "ledig".
Inte ledig från plugg. Känner mig verkligen vilsen inför denna tenta,
har en heeel del att ta igen.
Jag har haft ont i magen de sista dagarna. Riktigt ont.
Hela magen är som öm, vilket jag trodde berodde på träningsvärk, men det är inte sån värk. Utan det värker för jämnan, den är lite uppsvälld och öm. Ajajaj!
Ett störningsmoment som gör mig irriterad och trött.

Jag funderar på om det beror på den ovanligt "stora" mjölkkonsumtionen som har skett under veckan. 2 portioner gröt med rikligt med mjölk de senaste 2 dagarna(för att jag hade en oöppnad mjölk som var "tvungen" att drickas upp). Jag dricker inte mjölk, utan jag har det bara lite, lite i gröten och så vill jag ha mjölk till nybakta bullar och palt.

Men annars brukar jag ju äta fil till frukost varje morgon?
Är det någon skillnad på fil och mjölk hur man kan reagera?

Sen så dricker jag en hel del kaffe, men det har inte varit något problem tidigare.

Vad kan mitt magont bero på? Tips?

Kommentarer
Postat av: stina

krya på dig vännen! btw, måste man skriva in texten?

2010-04-21 @ 20:57:37
Postat av: Anonym

Kanske mild laktosintolerans?

Känner igen symptomen, har det själv, fast inte mild ;)

2010-04-21 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!