Uppdate.

Jahaja, det var den dagen.
Jag har suttit och betalat räkningar och det blev DYYYRT!

Efter att ha insett att jag har glömtmin vattenflaska hemma så struntar jag helt i att åka till IKSU. Har druckit drygt ett glas vatten idag och det ska man inte träna på.
Och egentligen inte leva på heller.

Istället har jag gjort bort lite skolarbete, med betoning på _lite_
Jag har roat mig med att leta efter skor och så har jag jublat efter att ha hittat en uuunderbar väska som jag måste lyckas förboka(snälla, låt inte alla- springa omkring med den!)
Det blir en perfekt födelsedagspresent från mig - till mig.

Men som sagt så har jag pluggat _lite_ också.
Har faktiskt gjort bort min del av grupparbetet, typ.
Har suttit och läst om behandlingsmetoder för alkoholproblem och då började mina tankar bana iväg och det slutade med att jag satt och jämförde AA som en sekt.
Synd bara att sådana sidor som har fördjupat sig i detta har stängts ner..

Nog om skolan.. jag tänker faktiskt gå hem nu.
Jag började möblera om inatt så mitt rum är lite av ett kaos.
Eller rättare sagt så är mitt rum ouppstrukturerat för jag har beslutångest över hur jag ska ha det där inne.
Dagens i-landsproblem.

Med tanke på att vi aldrig har fest så måste jag få kompensera det med att börja möblera om.. förlåååååt.
Påtal om fest så får Umeå finbesök i helgen.
Linnn, Ellen och Emelie kommer hit och jag hoppas de tar med sig sol!
Om inte så får vi tillsammans lysa upp Umeå ändå.

Det var den viktiga infon, nu vill jag gå hem och ta på mig mjukisar.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!