Goes Boden and nötkolapaj

Hej Boden!

Igår kväll vid 6-tiden öppnade jag ytterdörren här hemma.
En glad Nalle mötte mig vid dörren och jag sjönk ned bredvid mamma i soffan på en gång, att sitta still i 5 timmar i en buss är tungt!

Jag fick en underbar middag: PALT, vilket ledde till lycka och matkoma.
Sedan hälsade jag på min syster och fick se hur hon och Jesper har fått till det i huset, det hade hunnit hända en hel del och det kommer bli så fint!
Sedan såg jag "Resident Evil 3" hos Gustav. Jag blev skitskraj alldeles för många gånger och någon tår hann trilla ner för min kind.

Idag så har jag tagit en fika med Linn och gått en snabbis på stan.
Och sedan har jag jobbat mellan 15-20.
När jag jobbade så blev jag påmind om varför jag började plugga och jag uppskattade skolböckerna en aning.
Även om det är mysigt och roligt på sitt sätt.
Så är det slitigt, stressigt och nä, ingenting jag vill jobba med i framtiden.

Nu är jag i gång med att baka en nötkolapaj, imorgon får jag finbesök: min kära vän Linda kommer upp från Uppsala.
Har sett fram emot det länge och det är faktiskt en av anledningarna till varför jag valda att hålla mig till Boden i påsk.
(en annan anledning var för att inte missa påskägget, påskmaten, pussa på Gabriel, träffa farmor och ja..det är alltid mysigt hos oss i påsk)
Iaf, Linda och Fia ska komma hit och fika imorgon.
"Pink lady"(Linda), "Purple lady"(jag), "Blue lady"(Fia)- vilken trio vi har varit!


bild från: arla.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!