Blomma upp.

Våren är här!
Jag tror inte alls på att det ska bli dåligt väder i helgen. Inga minusgrader eller snö här inte, jag totalvägrar!
Insåg imorse att jag måste "våra upp" min garderob.
Garderoben kändes mörk och dyster.

En blommig topp från Lindex, puffig seglarkjol från H&M och vita låga sneakers från RiverIsland (åh jag saknar RiverIsland i Barcelona, FIA!)



Nu ska jag ta tag i skolan i någon timme till och sen kila förbi IKSU för lite konditionsträning. Sedan ska jag handla det sista inför den goda middagen jag ska bjuda mamma och pappa på ikväll.
Ikväll har jag beställt en myskväll i lugn och ro hemma.

Kvällens middag kommer från eget huvud och jag tror det kommer bli supergott!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad jag saknar dig!

2010-04-16 @ 17:30:34
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

söt Söt SÖT!

2010-04-17 @ 21:05:34
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!