Where the magic happens

Jag "försov" imorse och klev upp 07.50, när jag egentligen skulle gå upp vid 7.
Att "försova" sig till 8 när man är ledig låter väl ganska dumt?
Men jag har en hel del plugg som ska hinnas med.
Fast det är viktigt att jag börjar sova ordentligt nu för att få stopp på magkatarren, att snitta 6 timmar per natt är inte okej.

Jag hoppas att min mage är tillräckligt snäll idag, för jag, Henke och Sofie har planerat en lunch på stan och lite shopping.
En bra paus i pluggandet. Sedan ska jag tillbaka till skolan igen.
"Snälla magen, du ska ju få äta en massa god mat på Costas"
Fast man ska inta äta stora portioner, jag veeet.
Utan lite och ofta.
Inte stark, inte fet, inte inte inte..

Jag ska köpa med mig sushi till ikväll.
För då äter jag lite och ofta, en bit då och då.
Perfekt!

Nu ska jag hoppa på cykeln och åka till IKSU för att låsa in väskan.
Sedan ska jag sätta mig i Röda Rummet och läsa, det tysta rummet på skolan, men det är där allt spännande händer.
Förut gillade jag inte alls det Röda Rummet men nu så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!