Påskad.

En bra påskhelg som snart är över.

Lördagen bestod av jobb, påskmiddag och sen fest.
Vi var tillslut 14 stycken i mitt tv-rum.
Ostbricka, godis och vin - fy17 hur det såg ut dagen efter! (och luktade!)
Vi var ut på Lotus och det var iaf bättre än förra lördagen.
Så länge man går ut i ett trevligt sällskap så kan man ha kul vartsomhelst, typ.

Söndagen var tung, huvudet var tungt och ögonlocken tunga.
Så går det när man har kul!
Jag var söndags-slö hela dagen. Såg "Sommaren med Göran" med mamma och pappa, åt godis, spelade bingolotto hos Julia och Simon(jag vann en ny lott!)

Idag har jag jobbat 7-16, så jag är suuupertrött nu.
Sitter och försöker läsa lite inför en läslogg jag ska skriva, men det är så himla svårt när man är trött.
Mamma tycker jag ska ta en promenad, vilket jag ska.
Men jag hade helst lagt mig och sovit i en timma, eller 12.
"Intala dig själv att du är pigg" - sa mamma nyss.

JAG ÄR PIGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!