Uuunderbart!

Varför denna "lycka"?

Idag fick jag tillbaka min (jävla) hemtenta(det värsta jag har gjort i skolväg än så länge)
Och jag fick VG på den!
Ingenting att komplettera eller ändra, heeelt underbart!
Nu kan jag slänga alla artiklar, papper och strunt som jag bara vill kräkas på.

Och fokusera på nuvarande papper och böcker som jag också vill kräkas på.
Den 28/4 har vi tenta och för att få VG i den här kursen, Socialt arbete I 30 hp, krävs att jag får VG på nuvarande moment: Individer och grupper i utsatta livssituationer 15hp.
Hitills har jag lyckats få VG på både moment a och b. Dessa var däremot 7.5 hp och jag märker att det är en stooor skillnad.
Fy..jag vill ha sommarlov.

10 minuter kvar av min paus - minst 4 timmar kvar av pluggandet idag.

Men iaf..grattis mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!