Vråååål

Sådärja.
Nu är jag 3 timmar "klokare" om det biologiska åldrandet.
Det var riktigt intressant, vilket kan bero på att jag kände igen mycket, höll inte med om allt och sjukdomar och medicineren intresserar mig av någon anledning.

Sedan for jag raka vägen till IKSU för ett ganska hård "ta-tag-i-träningen"-pass.
Min ben var spagetti efter kondition och benstyrke-träningen.
Jag funderade seriöst om jag skulle ta mig ner för trappan i gymmet utan att ramla.

Nu är jag vrrrålhungrig!
Helt galet hungrig, sådär hungrig så att man nästan mår illa, ni vet.

Påtal om träning så skulle jag behöva ny träningsbag.
Har ni något tips?
Typ en sån här modell:


bild: stadium.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!