Kabam!

Kaaabam!
Dagarna springer iväg.
Jag har 3 arbetsdagar kvar och om 5 dagar är jag umebo igen.

Har mått dåligt i någon dag, huvudvärk, matt och illamående.
Vätskebrist - säger alla.
Jovars, men värre än så.
Det kändes som jag hade alla kvinnors PMS i min kropp och jag var inte den trevligaste människan på jorden.

Igår kväll tvingade jag mig själv att piggna till.
Min sista onsdagskväll i Boden på ett bra tag, då kan jag inte ligga hemma och muttra och se ut som att "jag har bott på gatan i 45 år" (som min söta bror sa)

Jag hoppade i duschen, slog på bra musik och min bror och hans kompisar underhöll mig och fick mig på bra humör. Något glas vin och sedan kilade jag till Anders och Ucke.
Egentligen skulle jag sedan vidare till Luleå, men tack vara det fantastiska vädret som bjöd på naturlig dusch, så blev planerna om utgång på Färjan inställda.
Typiskt!

Nåja, jag hade en trevlig kväll ändå och jag har en fantastisk bror med underbara vänner som hämtar upp oss när regnet öser ner. Plus att de lovade hämtning i Luleå om jag for dit. Guldpluttar!



Idag tog jag mig en sovmorgon, det stavas : underbart!
Sedan for jag till Julia och myste med henne och Gabriel i några timmar.
När jag skulle säga hejdå så vinkade Gabriel en massa och jag gjorde en slängkyss och då gjorde han likadant! Åh, det värmde i gudmors hjärta. Så det blev flera slängkyssar emellan innan vi sa hejdå.

Sedan har jag och lillebror varit förbi farmor och fikat.
Gullfarmor min, hon är så glad och nöjd med sin tillvaro i hennes lilla värld.

Sen hann jag med någa ärenden på stan och nu ska jag gratta Anne som fyllde 25 år igår.
Ikväll blir det antingen Luleåkalaset eller mys med Maja och Fia.

Full rulle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!