Med lite tid över.

Det gick inte sådär jättebra med min bilduppdatering.

Tiden har bara försvunnit.
Ifredags var det sushilunch hos Julia, där även Johanna kom förbi - äntligen fick jag surra liiite mer än vanligt med henne!
Sedan sprang jag in på Phonehouse och fick mig den nya Iphonen, 20 släppta i Boden och en ligger här bredvid. Underbart!
Sedan kaffe hos syster och Jesper och sedan stan med Stina.
En snabb fika med Henke, Emma och Jolina hann jag med också.
Kvällen spenderades på Stinas altan där hon bjöd mig o Fia på tacos.
Vin, skratt och våra i-landsproblem löstes innan vi kilade till Bränna.
En riktigt bra kväll!

Lördagen var fullproppad den också.
Grattade min fina Stina, min f.d arbetskamrat som jag håller i än.
Vi myste på hennes altan och fikade alldeles för mycket.
På kvällen kom Lisa och Maja hit på middag och förförfest.
Sedan for vi vidare på förfest och sedan på..tadaaa: Bränna!

Igår tjuvstartade vi kräftsäsongen.
Stina och Jesper kom förbi och det blev kräftor, räkor, ostpaj, ostar, sallad, vin, snaps och bröd på gården. Blev jag mätt? Ja fy. Jag älskar kräftor alldeles för mycket!
Sedan såg jag och min kära granne 2 "må bra"-filmer:
- Valentines day
- Farsan

2 gråtande tjejer slog av tv'n in på natten.
Som vanligt då.

Nu är jag inne på min sista arbetsvecka, om drygt en vecka är jag i Umeå igen!


Jag och Fia i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!