Jag behöver en ny kompis.

Min dator, min fina lilla (helvetes) pärla, vill inte ta emot min iphone.
Virusprogrammet lekar hallabalo och mina nerver håller sig ändå lugna.
Men tanken slog mig imorse: "Hur sjutton ska jag kunna ladda min telefon i Umeå?!"
Sedan kom jag på att jag fick med en USB-strömadapter, "pheeew".
Men ändå..vilket irritationsmoment!

Nu tycker jag att någon datorkunnig vän kan ta tag i min pärla, banka lite vett i den och få till mitt virusprogram. Mina pedagogiska samtal med datorn verkar inte fungera..
Kul att lämna in datorn på lagning, köpa ett virusprogram som de rekomenderar och sen börjar datorn få problem av virusprogrammet(!!!) Gratulerar.

Anyway..
Jag behöver en ny dator hur som helst, en lite större.
En MacBook Pro 15tum skulle inte sitta fel. 13tum känns för fjuttigt.
Blir det en ny dator så får det bli en Mac, så är det.
Jag tror på längre levnadstid, inge virus eller virusprogram och min pappa har alltid predikat om hur mycket bättre en mac är, tillskillnad från en PC.

Eller hur pappa?


Min iphones blivande kompis?

Bild från: här


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt norrskensljus.

2010-08-06 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!