Det är inte okej.

Ibland lurar jag mig själv.
Enligt Anna så säger jag väldigt, VÄLDIGT ofta:
"Nej men det där är inte relevant"
"Nej det där är inte viktigt att kunna"
"Det där kan jag redan.."

Så bläddrar jag igenom alla kapitel eftersom jag känner igen ord.
Men det är skillnad på att känna igen och KUNNA, Britta Lindmark.

Och det är aboslut inte okej att säga till andra
"nej men det där är nog inte så viktigt at kunna"

Iof så grundar jag faktiskt mina tankar på tidigare erfarenheter,
dvs jag har kikat igenom andra tentor och sett den röda tråden.
Och insett att föreläsningarna och kapitelna till dem är relevanta att kunna.

Och att vissa kapitel som är på litteratur-listan i detta moment är kapitel som vi bör ha läst till nästa moment.

Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!