En (jävligt) bra start på dagen.

Vilken bra start på dagen.
Klev upp och satte in mini-baugetter i ugnen.
Idag har jag med mig mackor åt mig och Anna.
Fyllde ena paret med mozarella, kalkon, gurka och lite vitlöksyogurt.
Och det andra paret med kesoröra(keso, sweetchili-sås, röklök, svartpeppar, salt) och rökt skinka och paprika.
Låter väl som bra plugg-käk?

Sedan tog jag en lång dusch och mätte mig för att kunna beställa koftan.
Och ställde mig en korkad fråga..
Hur kan dess midjemått vara:
Small - 44cm, Medium - 45cm, Large - 46cm?

"Kan man vara så smal?!"
(jag trodde det var hela vägen runt midjan)
..tills jag hittade "Såhär mäter du dig"-hjälpen.
Så smart är jag, skyller på att det var morgon.

Att börja dagen med att slänga iväg en beställning från Nelly.se, är en bra start på dagen, dock inte för en student egenligen.
Det blev ett par leggings från Rare Fashion och koftan från Love Milly.
Och rösterna föll på den gråa, och även om ni hade tyckt den svarta..
..så är jag säker på att jag hade köpt den gråa ändå : )



Jag är en nöjd tjej!

Nu sitter jagi Lindell och väntar på Anna.
Idag får vi prata mindre och plugga mera.
2 dagar kvar till tentan..jag längtar verkligen till fredag eftermiddag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!