En underbar start på dagen!

Dagen har börjat fantastiskt bra!
Vaknade utvilad bredvid Henke.
Gjorde iordning en god frukost. ÄNTLIGEN fick jag "riktigt" kaffe!
Henke hade med sig min kaffepress som mamma skickat med honom från Boden.
Jag har saknat den, nu blir det inge mer snabb-kaffe, huvva!



Starkt och gott kaffe med Britta-bröd och en tallrik med a-fil.
Life is good helt enkelt.

Som vanligt lyssnade vi på musik och drömde oss bort.
Sen så ringer det på dörren, och där står en brevbärare med ett paket i handen.
Wiho! Hur kul är det inte att få paket såhär på morgonkvisten?



I paketet ligger min älskade, efterlängtade skor som jag har varit på jakt efter.
De var slut på Vagabonds hemsida, slut på Brandos.com, slut på Nilsons här i Umeå, slut, slut, slut, slut, slut och slut.
Jag har varit så frustrerad över att jag inte köpte dem när jag testade dem i Sthlm..och fan, jag testade dem i Luleå också.

Men världens bästa Stina hittade dem i Göteborg och skickade iväg ett mms.
Ett mms som gjorde min kväll, jag blev överlycklig!

Och nu står de här och ser farligt snygga ut!
Jag har trippat omkring med dem imorse i pyjamas och Henke har bara skrattat åt mig.


"Fan vad snygga vi är"


Kommentarer
Postat av: Maja

Men älsklings skorna! ;)

2010-02-08 @ 14:24:33
URL: http://majanorberg.blogg.se/
Postat av: Julia

Dom är så galet snygga!

2010-02-08 @ 23:51:02
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Julia

Dom är så galet snygga!

2010-02-08 @ 23:51:36
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!