Framme!

Hemma i Boden och ett nytt mail:
".. saknar dig redan.." - av Anna. Nåh!

Tåget var drygt 40 min försenat, såklart.
Men jag hann se andra halvleken av Eriks handbollsmatch.
Och jag hade turen att hitta Fia och Maja på läktaren!

Sedan har jag fått krama hela familjen.
Nalle blev överlycklig när jag kom, åh det värmer när den där tussen viftar febrilt på svansen och snålar inte med pussarna. Gosingen!

Att se Sverige ta guld herrarnas stafett var ett perfekt slut på dagen.
Kan konstatera att jag kan skippa kommentatorerna i tv'n, så länge min nervösa pappa sitter i rummet.

Nu ska jag krypa ner i sängen i mitt (tomma) rum, var 6 veckor sist faktiskt.
Imorgon ska jag försöka ta mig upp till hockeyn med lillebror.
Plus att världens bästa mamma, min mamma, fyller år imorgon!
Så det blir en födelsedags-frukost och en minst sagt fullspäckad dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!