Istället för att plugga

Henke är här.
Istället för att plugga så har vi roat oss med annat.
Jag skulle som sagt egentligen ner på stan för att beställa linser.
Det gick inte så bra..
Jag kom hem med en ny jacka, en ny halsduk och smink. Inga linser.

Vi har precis ätit middag.
Det fick bli biffarna från igår i pepparsås gjord på soya, köttbuljong, matlagningsgrädde och peppar(nammit!)
Till det couscous med soya och smulad fetaost över.
Henke älskade det!
Är jag den enda av mina vänner som inte har börjat laga "studentmat"?
Henke har levt på hårdbrödmackor med kord i veckan.
Jag skulle nog dö.

Nu har Henke målat sina naglar, han valda bland en del av min samling.
"Älskar du mig?" - ja gissa vad han villel ha?

Och medans han har kletat på så har jag fotat min jacka och min uuuuuunderbara, eeeenorma halsduk.

Nu ska vi på bio, ciaooo!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Visa visa! Jag är också ute efter en uuuuundeeerbaaar enooooorm halsduk!! :)

2010-02-07 @ 21:27:09
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!