Min nya fina sjal och en lite fil.

Godmorgon!
Eller ja, min klocka ringde 7.30 och 07.50 slog jag upp mina ögon.
Började dagen med att få ett mysigt och roligt besked, ännu ett mirakel ska såsmåningom få komma till världen.

Sen åkte jag in till stan för att fylla på mitt busskort.
Huuur drygt är det inte att student/ungdoms-kort inte går att ladda på bussarna?

Och nu sitter jag i skolan och pratar med Kajsa.
Jag saknar henne och ser fram emot våran lunch-dejt nästa vecka.

Idag är min sista plugg-dag inför tentan imorgon.
Jag har absolut INGEN motivation och vet inte hur jag ska lösa detta.
Godis? Kaffe?(min termos är redan slut)
Jag har med mig det kända Britta-brödet.
Och med ett leende på läpparna så hällde jag i fil i en matlåda och müsli i en påse. Fy 17 så gott att smaska på det senare idag!

Idag inviger jag min sjal jag fick av mamma i alla hjärtans-dag present.
Den är så fin!



Tack mamma!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh, vem är det nu som ska ha bebis? ALLA ska verkligen ha numera :)

2010-02-19 @ 18:39:07
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!