Pralinen

Nä det här går inte, jag har en irritation och rastlöshet i kroppen.
Och så är jag trött.
Orden i böckerna är inte på min nivå och frustrationen växer.

Té och en av de underbara chokladpralinerna(som jag ska beställa hit fler av från Boden) hjälpte inte alls, utan gav mig magknip.
Mitt té och choklad-förråd är fantastiskt föressten.



Har bara med mig mitt lös-té från Boden, sen så fick jag Kusumi-té-påsar av Kajsa, så att jag kan pröva mig fram till en smak som jag tycker om. Så smart!
Hon gav mig en "uppsättning" av olika choklader(dels mina favorit praliner) och olika Kusumi-té-påsar i utflyttningspresent, perfekt studentlyx!

Påtal om utflyttningspresenter så fick jag ju en massa fint den kvällen.
Jag som var mer än helnöjd över att bara få ha samlat mina favoriter!
Måste ta och leta upp bilden på alla fina grejer, bl.a. min snygging till spargris!

Det jag egentligen ville komma fram till är att den här kvällen har varit ganska värdelös.
Mitt humör har varit dåligt, jag har ont i magen och kan inte plugga.

Så, godnatt typ.





Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka snygga burkar du hade te i, var kan man hitta dem? :)

2010-02-04 @ 11:38:59
Postat av: Julia

Biltema är dom ifrån :-) Har nämligen likadana! hihi

2010-02-04 @ 13:13:45
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!