Studenskadad

Britta Lindmark är lite studentskadad, uppe klockan 7, hockey, födelsedagsfrukost(grattis mams♥ ), körningar och nu ska jag baka _världens_ godaste morotskaka. Klockan är 9, godmorgon!

- min morgon-status på facebook.
Jag säger då det, tidiga föreläsningar leder till att jag vaknar lättare och tidigare på morgonen. Och jag klagar inte!

Har precis gjort klart morotskakan(jag tror Julia kommer bli glad idag?)
Ska snart iväg till jobbet, är ditbjuden på lunch av mina tjejer.
Saknar stället, så det kommer bli riktigt mysigt!

Boden är kallt, men det gör mig inget. Jag har fullspäckade planer:

Torsdag:
- luncha på jobbet
- mys hos Julia, Simon och Gabriel(!!!)
- fira mams med lite släkt och mycket smörgåstårta
- kila förbi Hanna ikväll(?)

Fredag:
- lunch med Kajsa
- träffa Emma?
- hälsa på Anne och Stella
- paltmiddag
- handboll

Lördag:
- en kaffe på stan
- gratta Peder, Henkes goa pappa
- ev. sushi-middag med Ellen
- avslutnings-fest hos Maja (med ett gäng underbara tjejer!)
- farmen

Söndag:
- Söndagsstek med familjen + Jesper
- Träffa Therese?

Ska bli spännande att se hur min lilla helg blir.
Men att den blir bra, rolig och mysig är självklart!

Kommentarer
Postat av: Julia

hihi jo nu blev jag glad :-) bara du inte glömde att jag inte äter kardemumma ;-) vet du ungefär vilken tid du kommer? ska på stan snart, men det går rätt fort! och du skulle ju ändå luncha

2010-02-25 @ 11:07:45
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!