The PJ!

För ett bra tag sen, kanske ett år sen(?), så skrev jag om en Paul Frank-pyjamas som jag har velat ha länge.
Den är en klassiker och ett tag så försvann den helt.
Jag letade överallt, på svenska och framförallt utländska hemsidor.
Idag, ikväll så fanns den där igen!
Dock inte i min storlek, vilket kanske var tur..
Men det gav mig hopp, modellen lever än.
Och min storlek kan komma in såsmåningom..
..jag kanske någon gång får sova i den efterlängtade, omtalade pyjamasen!

Bild: amazon.com


Kommentarer
Postat av: stinnnna

dom är så fina, undrar om jag testa nån pyjje utomlands fast det var typ fel färg eller att det var halva. ? haha, suuuperfint iaf!

2010-02-04 @ 01:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!