Trött tjej?

Det gick inte så bra igår.
Efter seminariet så satte jag mig i linfell-fiket för att plugga.
Ögonen gick i kors och texten bara rullade.
Så jag ringde mamma för att be om tips..
"Är du kvar i skolan?! Tok-Fia gå hem."



Så jag gick hem och fixade en god och sen laxmiddag.
Sedan plockade jag i ordning på rummet och betalade räkningar.
Kröp ner i sängen efter en lååång dusch för att läsa lite i "Forskningsmetodikens grunder". Världens bästa sömnpiller. Det blev inte många sidor i den boken, utan jag somnade gott och länge.

Har inte somnat så tidigt på länge.
Och det är inte ofta man vaknar vid 8 och känner sig utvilad.
Har strosat på i lugn och ro imorse, åt frukost framför tv'n med Elin.
Första gången jag äter frukost framför tv'n, typ 4:e gången jag ser på tv'n i överhuvudtaget!

Nu sitter jag i Lindell-fiket igen och väntar på Anna.
Hon har tydligen med sig räkmackor för hon satsar på en lång dag.
Inläsningsdagar måste man ta vara på..med tanke på att det är 3 dagar till tenta.

Jag behöver eran hjälp föressten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!