Turkost.

Spenderar dagen på skolan, fram tills tåget går mot Boden.

Hann med en sväng på stan igår, sånt är farligt.
Köpte ett par lackleggings eftersom de jag beställde från Nelly inte var så bra.
Och så köpte jag med mig lite små presenter.
Kort sagt: Turkost.
Väl hemma så bakade jag fake-Britta-bröd.
Jag körde utan recept och utan dl-mått.
Och nog lyckades jag ändå, såklart.
Jag kokade även champinjonsoppa på de färska champinjonerna som jag hade över, fy sjutton så gott(jag längtar efter mina matlådor!)

Packade väskan, städade och tog mig en promenad.
Mitt ansikte frostade ihop och blev vitt och stelt.
Skönt var det i alla fall!
Min rygg, hela min kropp, behöver det verkligen.

Nä, nu ska vi kila iväg på handledning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!