Kärlek överallt.




Fick ett paket-avi i torsdags och blev jag förvånad eftersom jag inte hade beställt något.
Jag kände igen min mammas handstil på paketet på en gång.
I paketet låg en nalle från Nalle(jag saknar den där 4-benta ruffsiga nallen), ett par strumpor(mamma vet att jag älskar fina strumpor), en fin sjal(som jag nog inviger imorgon) och ett kort.
- "istället för geléhjärtan"
Jag kunde inte bli annat än varm inombords.
Sen på kvällen så kom Maja och Fia hit, och de hade med sig geléhjärtan åt mig, sötungar! Och det lät som att mamma blev glad, "för det måste man ha på alla hjärtans-dag".

Jag köpte mig en bukett tulpaner igår, de är helt otroligt vackra!
Jag blir så glad varje gång jag tittar på dem, tulpaner måste man få unna sig!
Min mamma gör det varje vecka, och jag ska följa hennes fotspår.

Erika hade med sig en choklad-ask igår med choklad-hjärtan.
Och så fick jag en flaska champagne av Erik, Kristin, Maria och Rasmus.
Alla är så himla söta!

Sedan så får jag så mycket kärlek dagligen, jag har otroligt fina människor i mitt liv.
Jag är lyckligt lottad!

Så nu sitter jag här och ska försöka börja plugga,
magen är mätt efter den goda middagen, och en kanna kaffe har råkat slinka ner, omedvetet..typ.
Lite choklad - sen är jag på gång!

Om 2 timmar kommer gruppen hit, på en söndag.
Vi har ju inte setts sen i fredags, så vi håller på att sakna ihjäl oss.


Kommentarer
Postat av: stina

gud vlka fina blommor!!! :D

2010-02-15 @ 17:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!