Hollywood nästa

Såhär ser man ut efter att ha sovit i 5 timmar för att sedan ha seminarium mellan 8-16.
Jag har lyssnat på 7 redovisningar och oponeringar.
Och till råga på allt så glömde jag min mat-påse hemma!
Så på diskbänken står min påse med min kaffetermos, vattenflaska, banan och en matlåda med köttbullar och mackisar.
Det är en tung dag för Britta Lindmark.

Men seminariet gick bra och jag gjorde världens bästa inledning!
Jag lurade nog hela klassen inklusive min lärare - deras miner var oslagbara.
Tydligen är jag duktig på att spela teater.
Jag förklarar sen!

För nu ska jag försöka läsa lite inför tentan på fredag.
Mitt huvud är nollställt så det känns som att det kanske bara är slöseri med tid.
Men för samvetets skull..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!