Utkast: Feb. 21, 2010

Hejhopp!

Gårdagen blev riktigt lyckad!
Jag var pigg och fräsch, och snygg i mina dr.denim, min puff-kofta från H&M, en svart t-shirt och mina nya kilklackisar från Vagabond. Alldagligt fin.




Åkte till Ersboda i tid för att hinna köpa mattor innan Eriks match.
Så nu har jag 3 nya runda mattor i hallen, det tar sig - långsamt.
Och så hann jag köpa lite godis till lillebror, mams och paps.
Erik älskar Daim, mamma älskar mandelägg och pappa skumbananer.



Spenderade över en timme inne på Myrorna.
Det fanns en hel del fint - typisk

Sedan fick jag se Eriks match och krama en svettig lillebror.
På onsdag får vi ses igen!

På bussen hem med Stina i luren så bestämmer jag mig för utgång.
Spontant och bra!
Förfest och sedan REX, en riktigt lyckad kväll!
Jag vaknade pigg och glad idag också, klev upp 10(min dygnsrytm är bra)
Trippar omkring i pyjamas med ett litet leende på läpparna.
Vilken bra helg!

Har legat framför tv'n och slöat och nu ska jag städa
Funderar på kvällens middag och om jag ska orkar fara till Ica för att köpa lite karra..ELLER..Ben & Jerry's!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!