Same old smile

Gårdagen blev inte som planerat.
Jag hade inte min bästa dag, kan man nog säga.
Axel sa imorse när vi möttes: "Vad skönt att se dig le igen"

Blev ingen bio igår, kändes inte aktuellt.
Efter skolan blev det en långpromenad och sen kom Anna förbi på kvällen.
Vi drack massvis med té, åt choklad och surrade till tända ljus.

Efter flera timmars prat så somnade jag fort.
Har sovit oroligt inatt, kanske inte helt oväntat.
Drömt jobbiga drömmar och vaknat stup i kvarten.

Men imorse så fick jag skratta åt min bussresa som var ganska knäpp.
Och nu sitter jag här i skolan och glädjs över vilken bra basgrupp jag har.
Ska försöka leta fram information och definition om "genus".
Koppla det till vårt tilldelade område "Verksamheter för boendefrågor"
- där vi har valt hemlöshet.
Och jag har luskat fram det perfekta fältbesöket!

Om drygt en timme möts vi upp i gruppen för en lunch
- men jag redan hungrig..

Kommentarer
Postat av: ida

henke ser så fin ut jö!

2010-02-27 @ 18:33:11
URL: http://11thandbeach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!