_THE_ carrotcake, lixom.

Morotskake-bakandet startade 9 imorse.
Dvs. det blev även kak-smet till frukost.

Min morotskaka blev väldigt uppskattad.
Mina extra-ingredienser gör susen, mums!
Jag gjorde 2 "specialare" åt Julia, som har fått för sig att hon inte gillar kardemumma(det är en av mina extra-ingredienser)
Men hon smakade faktiskt även kakan som innehöll kardemumma och verkade inte alls tycka det var dåligt.
Utan man känner inte själva kardemumman så mycket, däremot så höjer bland annat den smaken i kakan.
Jag har kommit på världens bästa morotskaka recept!

Vaaad kan det vara som gör min morotskaka så fantastisk?

Julias "specialare".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!