Bruna ögon?

Mitt "Britta-bröd" fick som väntat höga poäng av gruppen.
Nina vill ha mitt recept redan till ikväll, så jag kanske kan springa över dit i helgen och få en nybakad skiva?
Vi bor, som tur är, rätt nära varandra.
Nina och jag är ett bra och dåligt team.
Vi har otroligt roligt, skrattar mycket, pratar om allt och ingenting och trivs bra ihop.
Men..ibland kan vi inte sluta skratta, och skrattar åt allt, och pratar mycket.
Då är det svårt att vara seriös.

Äh, hellre mer arbete och roligt, än mindre arbete och mindre kul va?



Glasögon idag igen. Igen och igen och igen.
Ska på stan efter skolan och beställa mer linser, mitt förråd börjar ta slut.

Jag är sugen på att testa bruna linser faktiskt.
Men nu är vanliga linser prio ett.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!