Talking about fil

Godmorgon!
Idag har jag fått mig lite sovmorgon.
Vid 10 ska jag vara på Akelius kontor och välja tapeter/färg.
Sedan ska jag träffa upp gruppen i skolan.

Jag har börjat min långa frukost(det är viktigt med en bra frukost!) med att testa ett nytt fil från Verum, "jordgubb & rabarber & smultron".
Jag stod länge vid fil-hyllan igår och funderade vilket verum fil som skulle få ringlas över mitt älskade a-fil, viktiga grejer förstår ni.

Iaf, så är jag såld.
Och nu är det inte på Verums "jordgubb & rabarber & smultron"-fil, nix.
Utan jag insåg imorse att inget "smak"-fil är bättre än Norrmejeriers "päronfil".
Jag kör alltid på det, okej, förutom nu när jag testade något nytt.

Jag längtar tills jag har ätit upp det här Verum-filet, som inte smakade dåligt, utan bara inte lika gott och bra som päronfilet.
För då ska jag ha päronfil!

Eller?
Men man vet ju aldrig om jag lyckas ta hem ännu en ny variant(Verum hade flera smakar att välja emellan..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!