Sorlet hjälper.

Klockan 07.33 klev jag på bussen mot skolan.
Klockan 18.23 klev jag på bussen från skolan.

Drygt sådär 11 timmar i skolan..och enligt Emma är det normalt.
HALLÅ NÄR HAR VI SPORTLOV?!

Jag fick ett tips av Andreas som tydligen alltid pluggar i Lindellhallens café.
Så när min grupp lämnade mig vid tre-tiden så bestämde jag mig för att sitta kvar i sorlet och doften av mat.
Och banne mig,  jag har inte varit så fokuserad sen Historia B på gymnasiet!
(typ)
För första gången så förstod jag texten i böckerna.
3 timmar och 2 kapitel senare så satte sig en hungrig och nöjd tjej sig på bussen hemåt, tack Andreas!

För det är nog så att jag har lite koncentrationssvårigheter.
Iaf när det gäller att plugga där det är tyst, typ i biblioteket, i grupprum, tysta korridorer osv. Helt omöjligt!

Och slår jag på musiken så lyssnar jag på texten i låtarna.
Så ett sånt där sorl av olika röster och samtal(då man ändå inte hör vad folk säger) passade mig nog perfekt!

Dvs jag skulle behöva ett gäng människor som traskar omkring och pratar med varandra i min lägenhet. Sugen?


Kommentarer
Postat av: Julia

Föressten, har du svarta eller vita detaljer hemma? Eller blandat?

2010-02-09 @ 21:00:37
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ååh. Alltså hur söt är du inte! Gud. Jag blir helt rörd. Hihi. TACK Britta! :) Jag har dock inga snyggdagar, tycker jag ser ut som skräp ganska så ofta ;) Såg att du kommer hem den 24:e, men jag reser bort den 25:e så det var ju himla typiskt! Vi får ses nästa gång du kommer dig till Boden! :) Kram på dig, hoppas du har det jättebra där borta, och nu gav du mig ett fint leende på läpparna!

2010-02-09 @ 21:48:14
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!