Vi får ta och tacka.

Tack Axel för ditt recept.
(det luktade och såg faktiskt väldigt gott ut när han åt det idag!)

Påtal om recept så slängde jag ihop en snabb lunch till imorgon.
Och herregud så god den blev!
Koka upp pasta och broccoli tillsammans, tillsätt turkisk yogurt, salt, svartpeppar och grön pesto. Sen så blandade jag i laxfilé som jag hade stekt i små bitar.
A killer!

Men vad är det jämför med Axels flied lice lixom?

Nu ska jag fortsätta yra omkring helt nollställd.
Kom hem 20.30 från skolan idag, och kom dit vid 9.30
Inte en enda föreläsning eller ngt idag.
Vad sjutton har jag gjort egentligen? Läst ett kapitel?
Och jobbat(skrattat) lite med min grupp.
Varav en av medlemarna är just Axel.

Jag gillar min grupp och jag vet att de älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!