Blodbadet

Jag antar att det är fler städer en Umeå som har fått ta del av det fantastiska snö-oväder.
"Storm" och galet mycket snö.
Sent igår kväll när jag kom med bussen så fick jag plumsa från bussen i knä/lår-hög snö, inte ett fotspår att följa.
Usch!
Hursomhelst så var det en riktigt bra kväll.
Tacobuffé på Balder, vin och sen NH för att ta en öl och prata lite.
Jag tog det piano och sparar krafterna till helgen.
Så imorse vaknade jag pigg och utvilad, skönt!

Idag verkar blåsten ha lagt sig.
Men det ser kallt ut.
Har inga föreläsningar eller liknande i skolan, men vi ska mötas upp i gruppen och jobba, så fort min näsa har börjat blöda.
Det började rinna massor med näsblod från ingenstans när jag pratade med Jonas om min irritation om hur alla andra i trapphuset har fått omtapetserat och inte jag.
När ska det sluta blöda egentligen?

En mössig jag, strax innan näsblodsbadet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!